..

Monday, March 28, 2011

kisah aku

salam semua, ini kesah aku. malam ini aku pergi penang jam 9.05pm tujuan aku pergi penang adalah untuk holiday but in the same time mybe aku akan bertuka college. i'm still not sure dan aku berharap semua perjalanan berjalan dengan lanca amin. sebenarnya hati aku berat nak tinggalkan lala kuching aku dan mak aku. oh good am really2 sad about that ..  ya allah, ya tuhan ku aku harap semua nya berjalan dengan lanca n aku harap mak , adikku, lala(cat) dan haiqe(cat) sihat dh cdak dpt jga drk baik2. i gonna miss my cat lala .. i want cry !!!!!!! mun ikut hati aku, aku mok jak embak pusak aku pg penang n tinggal ngn aku. tapi aku xda beli nya pun kandang kcik .. xkan la aku nak embk kandang besar nak cney haiqe nak tdo if xda kandang ... tapi xpa .. tangga la cmney if aku xblt, aku akn srh nenek or mak aku embak pusak dtg ke penang .. i cant live without my cat ... T_T. lala(cat) i really miss u .. mlm tok aku mesti rindu ngn pusak ku .. n aku tkt dak adk ku xbrik mkn ....hope cdak adk aku brk nya mkn n jga nya amin .

Ahlanwasahlan Syukran

No comments:

Post a Comment