..

Monday, April 11, 2011

Kamu, Dia, & Aku

Assalamualikum wahai sahabat-sahabatku..
lame dah saya tak update blog i saw so busy with my study very rush this sem. hari ini saya baru free itu pun untuk hari ini aje hehe.. but dont worry insyaallah if i got time i will post the new status insyaallah. hari ini ana nak ceritakan pekara yang baru jer berlaku baru-baru ini. ini sekada coretan tak ade kene mengena yang hidup atau pun mati.

10.4.2011
awak,awak tau tak saya sayangkan awak? tapi, kenapa awak buat saya mcm ni.
awak, saya tau apa yang awak buat kat belakang sya, tapi sya diamkan jer sebab saya sayangkan awak saya sik nak hubungan ni hancur di sebabkan orang ke-3 wak. tapi wak, naluri perasaan saya kuat berkata yang awk curang dengan saya awak, awak tau tak time tu perasaan saya sangat sedih bila saya tahu yang awak buat mcm tu kat saya. awak, kenapa? awak, hari sebelumnya sya nampak status awak yg bertuka menjadi it's completed sya pun xfaham kenapa? time tu kan wak, hati sya sangatla sedih pastu kepala sya tiba-tiba jer skit bila sya tgok awk tuka status tapikan wak sya diam jer dan terus bfikir apa salah saya time tu. dan sya dapat jawapannya. awak, sya mintak maaf kalau selama kita couple sya jrang sekali nak call awk atau sms awk. sya ingtkan awak faham sya dalam situasi mcm ni bukan sya xnak call or sms awk sya busy sangat dengan study assgmn dan quiz. awak, saya nak pont yang baik tok sem ni sbb bpa sem lagi yg tinggal untuk sya abiskan study sya kat sini pastukan awak, awak ingat lagi x yg sya pernah cerikan impian sya kat awk. saya ada impian dan impian sya nak sambong study saya kat luar negeri ini janji sya  kat mama dan ayah sya. sya xnak hamparkan dia orang dia orang faham yg saya suka sangat dalam bidang ni jdi sya pun xnak lepaskan perluang. dan awak pun pernah kata kat sya yg awk nak abiskan study awak then nak kerja di luar negara pastu awak nak bawa sya sekali. ofcoz dear i will! insyaallah. tapikan wak, bila sya fikirkan semua tu hati saya sedih sangat2 sebab awak buat saya mcm ni awk mian kan perasaan saya, awk curang dengan ppuan lain even tho sya xtau yg tu benar or tak naluri hati sya kuat berkata yg awak curang dengan sya. lepas kejadian itu berlaku sya nangis sekuat hati sya time tu hanya tuhan saja yang faham bertapa sedihnya sya kertika itu tapi sya tgok awk mcm xtau jer apa yang berlaku saya try tnya awak dan awk try nak tuka topik ok fine time tu sya boleh lagi sabar. awak, setiap langkah dan gerak geri awak sya perhatikan dengan sapa awak berkawan saya diam seribu kata. bila saya tahu semua tu  hati saya nagis sebab awak buat saya macam tu. dulu awak pernah mengaku yang awak pernah ada ppuan lain selain sya dan sya faham yg awak kenal dia sebelum sya tpi kan wak nape awak terima sya sebagai kekasih awak sedangkan  awak time tu couple dengan ppuan lain awk tau tak time tu perasaan saya sngt la sedih tapi awk pernah kata ada sama sya msh mencintai awk atau tidak? yes! i still loving you! sebab awk dh berani buat keputusan yang awak mengaku awk couple dengan ppuan tu. tapikan wak, npe awk buat lagi? nape? baru baru ni sya nampak someone post kat awk dan sya faham semua tu dan awk xperlula nak jelskn lagi sebab skrang hati saya hacur dan tak de spa pun boleh pulihkan. sya pernah berjanji yang sya akan tinggalkan awk tapi sya percaya diri sya yang sya tidak dpat tinggalkan awk sebab sya sayangkan awk sanggat2. sekarang sya dalam pemulihan untuk sembuh belajar untuk menerima semua ini. awak, satu jer yg sya nak awak tahu saya buat semua ini atas kedua ibubapa sya, sya nak tengok dia ogr happy sya try untuk bagikan masa  study dan awk tapi hanpey setiap hari sya busy dengan study dan aktiviti harian sya. awk jgn la slah kan sya juga, awk pun xder sms nd call sya, then sya pun ingat yg awk busy dengan study dn sy faham semua tu kenpa awk tak boleh nak faham saya. awk, setiap hari sya berdoa aga hubungan kita kekal dan dijauhi org ke-3 tpi perkara tu ttp berlaku sy xkisah yg awak nak berkawan jer tapi ni almost semua ppuan yang awak panggil 'B' kenapa wak? awak sya cri cinta bukan cari seorang lelaki. saya cari cinta yang boleh jadikan suami dan iman ketika dalam solatku. ini luarhan hati seseorang yang di campaikan sebagai cerita. ingatka wahai adam,hati seorang hawa sangat sensitif ambilla dan peliharalah hatinya dengan keimananmu.
                                                                                                                                                       ~umi~
Ahlanwasahlan Syukran

No comments:

Post a Comment